Corso di friulano – La Sacoce del furlan

Cors di furlan

Ancje chest an inte scuele secondarie di prin grât “A. Manzoni” a son partîts i cors di lenghe e culture furlanis. I cors a son imaneâts ator il titul “ Lis roiis di Udin: storie, arbui, jerbis, rosis, bestiis e besteutis che a vivin dentri e dulinvie di lôr”. A son lezions che a continuin ce che al è stât fat l’an passât e che a cjapin dentri ancje confronts cu lis lenghis forestis dai arlêfs di altris Paîs , che in tancj a vegnin a scuele di furlan. Tant al è vêr che LA LENGHE MARI , sei furlan o altri, nus compagnarà intal lavôr.

Corso di friulano

Anche quest’anno nella scuola secondaria di 1° grado “A. Manzoni” sono iniziati i corsi di lingua e cultura friulane. I corsi vertono attorno il titolo “Le rogge di Udine: alberi, erbe, fiori, animali e animaletti che vivono nelle loro acque e lungo le loro sponde”. Sono lezioni che continuano il lavoro svolto l’anno scorso e che comprendono anche confronti con le lingue straniere degli alunni di altri Paesi, che numerosi frequentano la scuola di friulano. Infatti la LINGUA MADRE, sia essa friulano o altro, ci accompagnerà lungo il lavoro!

Obiettivi del corso Lis roiis di Udin e lor vite
A.S. 2013/2014- Gjats